Najczęściej zadawane pytania (FAQ) - Poradnik Klienta

Nieprzewidziana usterka auta?!

Wystarczy posiadać gwarancję VIP Gwarant.

Niezbędnik informacyjny dla Klientów Programu Ochronnego VIP Gwarant Service, czyli gwarancji na auto używane.

Kupujecie Państwo auto wraz z usługą VIP Gwarant Service u jednego z naszych Partnerów (500 najlepszych Dealerów Aut Używanych w Polsce). Otrzymujecie Kartę Klienta z indywidualnym numerem, Certyfikat w którym wskazany jest czas obowiązywania Gwarancji oraz wybrany pakiet z zaznaczonymi opcjami i ceną. Kolejnym dokumentem są Szczegółowe Warunki Usługi opisujące i precyzujące sposób postępowania i rozumienia zawartych informacji.

  • W przypadku wystąpienia awarii w pierwszej kolejności zgłaszacie ją Państwo na Infolinię Programu VGS – numer 732 732 112 podany jest na Karcie Klienta
  • Awarię można również zgłosić on-line na stronie vipgwarant.pl w zakładce AWARIA
  • Konsultant Infolinii weryfikuje zgłoszenie i gdy potwierdzi jego zasadność to umawia wizytę w Warsztacie w celu przeprowadzenia oględzin
  • Warsztat wydaje wstępną diagnozę w ciągu 48 h, a gdy potwierdza ona zakres wskazany w Certyfikacie, to auto przechodzi diagnozę szczegółową
  • Po zakończeniu diagnozy przez Warsztat, Konsultant Infolinii kontaktuje się z Państwem w celu przekazania szczegółowych informacji i podjęcia decyzji o przeprowadzeniu napraw w ustalonym zakresie
  • Po usunięciu awarii auto odbierane jest przez Państwa z Warsztatu. Maksymalny czas usunięcia awarii nie przekracza 14 dni roboczych od momentu otrzymania części
  • Gdyby wystąpiły kolejne awarie tego samego auta w okresie i na warunkach zawartych w Certyfikacie, podlegają one również zgłoszeniu, a procedura się powtarza

Po zakupie auta z Gwarancją VIP Gwarant Service otrzymujecie Państwo:

  • Ochronę przed nieprzewidzianymi wydatkami związanymi z usuwaniem awarii w samochodach z silnikiem hybrydowym, benzynowym, diesla oraz napędzanych LPG
  • Usuniecie awarii ponad 20 głównych podzespołów samochodu
  • Brak limitów ilości napraw w czasie trwania Programu
  • Naprawy w Autoryzowanych Punktach Sieci VIP Serwis lub we własnym Warsztacie - na terenie Polski - po wcześniejszym zgłoszeniu awarii
  • Stałą opiekę i wsparcie Konsultantów Infolinii SOS: 732-732-112
  • Jasne i przejrzyste warunki umowy zawarte w jedynie dwóch dokumentach: Certyfikacie i Szczegółowych Warunkach Usługi
  • Wyraźnie określony zakres napraw bezgotówkowych
  • Przystępne ceny pakietów zaczynające się już od 500 zł
  • Krótki czas diagnozy usterki - do 48 h
  • Najkrótszy czas rozpatrzenia reklamacji i zatwierdzenia naprawy – do 24 h
  • Maksymalny czas naprawy - do 14 dni
  • Okres ochrony od 3 do 27 miesięcy
  • Bezstresową, spokojną eksploatację samochodu
  • Bezpieczeństwo, komfort i wygodę w podróżach

Program VIP Gwarant Service obejmuje auta:

  • Osobowe i dostawcze o DMC do 3,5 tony, w wieku do 15 lat;
  • Z silnikiem hybrydowym, benzynowym, diesla oraz z napędzanych LPG;
  • O pojemności skokowej silnika nie przekraczającej 4000 cm3;
  • Z przebiegiem nie większym niż 300 tyś. km w dniu sprzedaży;
  • Naprawy w Autoryzowanych Punktach Sieci VIP Serwis lub we własnym Warsztacie - na terenie całej Polski;
  • Zakupione w auto Komisie lub Salonie Aut Używanych u Partnera Programu VIP Gwarant Service.

Auta objęte Programem VIP Gwarant Service można zakupić:

Certyfikat określa czas obowiązywania Programu VIP Gwarant Service w okresie 3 lub 27 miesięcy.

Koszt uzależniony jest od okresu i zakresu ochrony wskazanego w Certyfikacie

  • Dla aut o rynkowej wartości do 50 000 PLN koszt pakietu podstawowego na okres 3 miesięcy dostępny już od 500 zł.
  • Dla aut o rynkowej wartości do 50 000 PLN koszt pakietu podstawowego na okres 12 miesięcy dostępny już od 1000 zł.

Programu VIP Gwarant Service może być wykupiony na auto z przebiegiem nie większym niż 300000 km

Tak. Po upływie okresu gwarancyjnego, mogą Państwo przedłużyć ochronę swojego samochodu o kolejny rok oraz skorzystać z najnowszej, obowiązującej oferty i promocji. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod nr tel. 732-732-112 w godzinach od 09:00 do 17:00 w dni robocze.

Proszę dokładnie przeczytać w materiałach otrzymanych przy zakupie: Co obejmuje zakupiona Przez państwa wersja ochrony gwarancyjnej.
Następnie przgotować nr karty lub certyfikatu lub nr VIN auta i zatelefonować pod numer 732-732-112 w godzinach od 9 do 17 w dni robocze.

W dni robocze konsultanci infolinii przyjmują zgłoszenia od Państwa od godziny 09:00 do 17:00. Godziny pracy infolinii są podyktowane czasem pracy większości warsztatów i dostawców części z branży motoryzacyjnej. Po godzinach pracy i w dni ustawowo wolne, zgłoszenia mogą być przyjmowane po kliknięciu Zgoś awarię

Konsultant infolinii przyjmujący zgłoszenie poprosi Państwa o podanie: Nr Karty lub Certyfikatu, okresu Gwarancji, mocy silnika, roku produkcji, rodzaju paliwa, kodu pocztowego i miejscowość postoju pojazdu.

Oferujemy Państwu Całodobową Pomoc Drogową (holowanie / autolawety) na terenie całej Polski. Pomoce Drogowe - Mapa i lista (także 24H)

Większość pojazdów używanych nie posiada żadnej gwarancji poza fabryczną. I to tylko w przypadku samochodów dwu, trzyletnich. Co natomiast z pojazdami 5, 7, 10 lub też 15 letnimi? Tutaj oferujemy Program VIP Gwarant Service - gwarancja zarówno na auta młode rocznikowo, jak i te dziesięcioletnie, a nawet piętnastoletnie. Program nasz otrzymał wyróżnienie na 10 Jubileuszowych Targach Motoryzacyjnych w Sosnowcu w 2015 roku, za innowacyjny produkt na rynku motoryzacyjnym.

Z całej masy Auto-Komisów i Salonów Aut Używanych, na drodze bezpośredniej weryfikacji, wyselekcjonowaliśmy te firmy, którym zależy na sprzedaży aut w rzetelny i uczciwy sposób z zachowaniem wysokiej jakość obsługi. Weryfikacja przeprowadzana jest w sposób ciągły, dzięki temu firmy niespełniające odpowiednich kryteriów zastępowane są kolejnymi, potrafiącymi sprostać naszym wymaganiom. Docelowa ilość firm sprzedających auta używane z VIP gwarancją jest ograniczona na 2016 rok. W programie może uczestniczyć tylko 500 firm. To pozwoli na stałą kontrolę i monitoring jakości sprzedawanych aut i świadczonych usług.

Rzetelność partnerów VIP Gwarant sprzedających auta używane z gwarancją VIP - weryfikuje się na podstawie ilości generowanych i dokonywanych napraw. Wiedza ta, oparta jest zatem na liczbach i faktach, bo skoro VIP Gwarant płaci za naprawy, to weryfikuje Partnerów na poziomie biznesowym. Model takiej weryfikacji jest bezsprzecznie najbardziej obiektywny i pokazuje największą awaryjność i najmniejszą dbałość o Klienta.

Każdego dnia na Infolinię VGS zgłaszane są awarie aut używanych, a ich właściciele, posiadający wykupioną gwarancję VGS obsługiwani są przez fachowy zespół Konsultantów. W krótkim czasie uszkodzone auto trafia do jednego z Autoryzowanych Punktów Sieci VIP Serwis, z którymi współpracuje VGS.

Tak naprawdę nie znamy historii użytkowania auta zakupionego w komisie. Eksploatacja samochodu przez poprzedniego właściciela ma przecież wpływ na przyszłe usterki i awarie. Dzięki gwarancji VIP Gwarant możemy spać spokojnie i nie obawiać się, kiedy awaria wystąpi. Klient posiadający gwarancję VGS w bezstresowy i bezgotówkowy sposób pozbywa się problemu. Po stronie VGS leży naprawa zepsutego auta, a co najważniejsze, Klient nie płaci za wykonaną naprawę.

Naprawy wykonać mogą Państwo w wybranych przez siebie Warsztatach oraz kilkuset innych współpracujących z VIP Gwarant Service; w tym także w profesjonalnych Punktach Sieci VIP Serwis. Po czym odbieramy naprawiony i sprawny pojazd bez angażowania własnych pieniędzy.

W pierwszej kolejności zgłaszamy awarię do Konsultanta Infolinii pod numer tel. 732732112 wewn. 1 w dni robocze w godzinach 09:00 – 17:00 lub zgłoszenie dokonujemy za pomocą linku: zgłoś awarię. Konsultant Infolinii weryfikuje zgłoszenie, i gdy potwierdzi jego zasadność, to umawia wizytę w Warsztacie w celu przeprowadzenia oględzin.

Czas diagnozy po dostarczeniu auta do warsztatu trwa do 48 godzin.

Maksymalny czas usunięcia awarii nie przekracza 14 dni, od otrzymania wszystkich niezbędnych części.

Kup z gwarancją VIP Gwarant Service!

Rozsądek i rozwaga zawsze popłacają.

Gwarancja VIP Gwarant obejmuje

Wykaz elementów lub usterek objętych Gwarancją

Lista szczegółowa po kliknięciu

  • Uszczelki pod głowicami cylindrów
  • Planowanie głowic
  • Głowice cylindrów
  • Tłoki
  • Pierścienie tłokowe i olejowe
  • Zawory
  • Popychacze
  • Pompy olejowe
  • Uszkodzenia mechaniczne głowicy
  • Korbowody wraz z panewkami
  • Dźwignie zaworów
  • Popychacze hydrauliczne
  • Zawory dolotowe
  • Zawory wylotowe
  • Sprężyny oraz prowadnice zaworów
  • Drążki popychaczy zaworów
  • Wałki rozrządu oraz popychacze
  • Sworznie tłokowe wraz z łożyskowaniem
  • Wały korbowe oraz łożyska
  • W chwili unieruchomienia silnika również
  • Remont tej jednostki bądź jej wymianę
  • Uszkodzenia mechaniczne wewnątrz
  • Koła zębate
  • Piasty synchronizatorów
  • Wybieraki
  • Tuleje
  • Wałki
  • Łożyska ślizgowe i toczne
  • Skrzynie rozdzielaczy
  • Zespoły nadbiegów
  • Pęknięcie
  • Zsunięcie
  • Zerwanie
  • Uszkodzenie silnika z przyczyn pęknięcia lub zerwania łańcucha rozrządu
  • Obudowa alternatora
  • Stojan
  • Wirnik
  • Uszkodzenia
  • Komutatora
  • Szczotki
  • Diody
  • Reduktor napięcia
  • Uszkodzenie wirnika
  • Satelity
  • Automat
  • Obudowa rozrusznika
  • Koła zębate
  • Pompa płynu chłodzącego
  • Sprzęgło wiskotyczne wentylatora
  • Chłodnica płynu chłodzącego silnik
  • Chłodnica nagrzewnicy auta
  • Naprawa lub wymiana
  • Elementy i zespoły wewnątrz:
  • Wałki
  • Koła zębate
  • Taśmy hamulców
  • Zawory hydrauliczne
  • Pompy oleju
  • Łożyska
  • Tuleje
  • Wspomaganie
  • Servo
  • Przekładnia hydrokinetyczna
  • Zespół zaworów hydraulicznych
  • Skrzynie rozdzielacza
  • Sprzęgła
  • Tylko zakup nowych elementów
  • Naprawa lub wymiana
  • Pokrycie kosztów naprawy lub wymiany
  • W kolumnach McPhersona:
  • Amortyzatory
  • Sprężyny śrubowe
  • Amortyzatory samopoziomujące
  • Pompa hydrauliczna
  • Pompa pneumatyczna
  • Amortyzator z zaworami hydraulicznymi
  • Sprężyny przy zawieszeniu hydraulicznym
  • Miech powietrzny (sprężyna gazowa)
  • Reduktory ciśnienia
  • Naprawa lub wymiana
  • Kadłuby silników lub obudowy skrzyni biegów
  • Miski olejowe
  • Obudowy mostów
  • Wały pędne
  • Przeguby wału
  • Łożyska
  • Naprawa lub wymiana
  • Koła talerzowe oraz zębniki
  • Koła zębate
  • Wałki
  • Łożyska ślizgowe oraz toczne
  • Pierścienie oraz tuleje oporowe
  • Naprawa lub regeneracja
  • Bezpłatna pomoc w likwidacji szkody z OC i AC
  • System bezgotówkowej naprawy
  • Bezpłatny konsultant prowadzący
  • Auta zastępcze u większości najlepszych Dealerów VIP (w miejscu zakupu)
  • Profesjonalna obsługa serwisowa

Ilość elementów objętych Gwarancją uzależniona jest od SERII posiadanego Certyfikatu oraz rodzaju wybranego pakietu gwarancyjnego

Serwisy i warsztaty - 130

Mapa sieci serwisowej VIP Serwis.