Wystarczy posiadać gwarancję VIP Gwarant.
Niezbędnik informacyjny dla Klientów Programu Ochronnego VIP Gwarant Service, czyli gwarancji na auto używane.
Kupujecie Państwo auto wraz z usługą VIP Gwarant Service u jednego z naszych Partnerów (500 najlepszych Dealerów Aut Używanych w Polsce). Otrzymujecie Kartę Klienta z indywidualnym numerem, Certyfikat w którym wskazany jest czas obowiązywania Gwarancji oraz wybrany pakiet z zaznaczonymi opcjami i ceną. Kolejnym dokumentem są Szczegółowe Warunki Usługi opisujące i precyzujące sposób postępowania i rozumienia zawartych informacji.
Tak. Po upływie okresu gwarancyjnego, mogą Państwo przedłużyć ochronę swojego samochodu o kolejny rok oraz skorzystać z najnowszej, obowiązującej oferty i promocji. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod nr tel. 732-732-112 w godzinach od 09:00 do 17:00 w dni robocze.
Proszę dokładnie przeczytać w materiałach otrzymanych przy zakupie: Co obejmuje zakupiona Przez państwa wersja ochrony gwarancyjnej.
Następnie przgotować nr karty lub certyfikatu lub nr VIN auta i zatelefonować pod numer 732-732-112 w godzinach od 9 do 17 w dni robocze.
W dni robocze konsultanci infolinii przyjmują zgłoszenia od Państwa od godziny 09:00 do 17:00. Godziny pracy infolinii są podyktowane czasem pracy większości warsztatów i dostawców części z branży motoryzacyjnej. Po godzinach pracy i w dni ustawowo wolne, zgłoszenia mogą być przyjmowane po kliknięciu Zgoś awarię
Konsultant infolinii przyjmujący zgłoszenie poprosi Państwa o podanie: Nr Karty lub Certyfikatu, okresu Gwarancji, mocy silnika, roku produkcji, rodzaju paliwa, kodu pocztowego i miejscowość postoju pojazdu.
Oferujemy Państwu Całodobową Pomoc Drogową (holowanie / autolawety) na terenie całej Polski. Pomoce Drogowe - Mapa i lista (także 24H)
Większość pojazdów używanych nie posiada żadnej gwarancji poza fabryczną. I to tylko w przypadku samochodów dwu, trzyletnich. Co natomiast z pojazdami 5, 7, 10 lub też 15 letnimi? Tutaj oferujemy Program VIP Gwarant Service - gwarancja zarówno na auta młode rocznikowo, jak i te dziesięcioletnie, a nawet piętnastoletnie. Program nasz otrzymał wyróżnienie na 10 Jubileuszowych Targach Motoryzacyjnych w Sosnowcu w 2015 roku, za innowacyjny produkt na rynku motoryzacyjnym.
Z całej masy Auto-Komisów i Salonów Aut Używanych, na drodze bezpośredniej weryfikacji, wyselekcjonowaliśmy te firmy, którym zależy na sprzedaży aut w rzetelny i uczciwy sposób z zachowaniem wysokiej jakość obsługi. Weryfikacja przeprowadzana jest w sposób ciągły, dzięki temu firmy niespełniające odpowiednich kryteriów zastępowane są kolejnymi, potrafiącymi sprostać naszym wymaganiom. Docelowa ilość firm sprzedających auta używane z VIP gwarancją jest ograniczona na 2016 rok. W programie może uczestniczyć tylko 500 firm. To pozwoli na stałą kontrolę i monitoring jakości sprzedawanych aut i świadczonych usług.
Rzetelność partnerów VIP Gwarant sprzedających auta używane z gwarancją VIP - weryfikuje się na podstawie ilości generowanych i dokonywanych napraw. Wiedza ta, oparta jest zatem na liczbach i faktach, bo skoro VIP Gwarant płaci za naprawy, to weryfikuje Partnerów na poziomie biznesowym. Model takiej weryfikacji jest bezsprzecznie najbardziej obiektywny i pokazuje największą awaryjność i najmniejszą dbałość o Klienta.
Każdego dnia na Infolinię VGS zgłaszane są awarie aut używanych, a ich właściciele, posiadający wykupioną gwarancję VGS obsługiwani są przez fachowy zespół Konsultantów. W krótkim czasie uszkodzone auto trafia do jednego z Autoryzowanych Punktów Sieci VIP Serwis, z którymi współpracuje VGS.
Tak naprawdę nie znamy historii użytkowania auta zakupionego w komisie. Eksploatacja samochodu przez poprzedniego właściciela ma przecież wpływ na przyszłe usterki i awarie. Dzięki gwarancji VIP Gwarant możemy spać spokojnie i nie obawiać się, kiedy awaria wystąpi. Klient posiadający gwarancję VGS w bezstresowy i bezgotówkowy sposób pozbywa się problemu. Po stronie VGS leży naprawa zepsutego auta, a co najważniejsze, Klient nie płaci za wykonaną naprawę.
Naprawy wykonać mogą Państwo w wybranych przez siebie Warsztatach oraz kilkuset innych współpracujących z VIP Gwarant Service; w tym także w profesjonalnych Punktach Sieci VIP Serwis. Po czym odbieramy naprawiony i sprawny pojazd bez angażowania własnych pieniędzy.
W pierwszej kolejności zgłaszamy awarię do Konsultanta Infolinii pod numer tel. 732732112 wewn. 1 w dni robocze w godzinach 09:00 – 17:00 lub zgłoszenie dokonujemy za pomocą linku: zgłoś awarię. Konsultant Infolinii weryfikuje zgłoszenie, i gdy potwierdzi jego zasadność, to umawia wizytę w Warsztacie w celu przeprowadzenia oględzin.
Rozsądek i rozwaga zawsze popłacają.
Informacje dodatkowe
Mapa sieci serwisowej VIP Serwis.