Najczęściej zadawane pytania (FAQ) - Poradnik Klienta

Nieprzewidziana usterka auta?!

Wystarczy posiadać gwarancję VIP Gwarant.

Niezbędnik informacyjny dla Klientów Programu Ochronnego VIP Gwarant Service, czyli gwarancji na auto używane.

Kupujecie Państwo auto wraz z usługą VIP Gwarant Service u jednego z naszych Partnerów (500 najlepszych Dealerów Aut Używanych w Polsce). Otrzymujecie Kartę Klienta z indywidualnym numerem, Certyfikat w którym wskazany jest czas obowiązywania Gwarancji oraz wybrany pakiet z zaznaczonymi opcjami i ceną. Kolejnym dokumentem są Szczegółowe Warunki Usługi opisujące i precyzujące sposób postępowania i rozumienia zawartych informacji.

  • W przypadku wystąpienia awarii w pierwszej kolejności zgłaszacie ją Państwo na Infolinię Programu VGS – numer 732 732 112 podany jest na Karcie Klienta
  • Awarię można również zgłosić on-line na stronie vipgwarant.pl w zakładce AWARIA
  • Konsultant Infolinii weryfikuje zgłoszenie i gdy potwierdzi jego zasadność to umawia wizytę w Warsztacie w celu przeprowadzenia oględzin
  • Warsztat wydaje wstępną diagnozę w ciągu 48 h, a gdy potwierdza ona zakres wskazany w Certyfikacie, to auto przechodzi diagnozę szczegółową
  • Po zakończeniu diagnozy przez Warsztat, Konsultant Infolinii kontaktuje się z Państwem w celu przekazania szczegółowych informacji i podjęcia decyzji o przeprowadzeniu napraw w ustalonym zakresie
  • Po usunięciu awarii auto odbierane jest przez Państwa z Warsztatu. Maksymalny czas usunięcia awarii nie przekracza 14 dni roboczych od momentu otrzymania części
  • Gdyby wystąpiły kolejne awarie tego samego auta w okresie i na warunkach zawartych w Certyfikacie, podlegają one również zgłoszeniu, a procedura się powtarza

Po zakupie auta z Gwarancją VIP Gwarant Service otrzymujecie Państwo:

  • Ochronę przed nieprzewidzianymi wydatkami związanymi z usuwaniem awarii w samochodach z silnikiem hybrydowym, benzynowym, diesla oraz napędzanych LPG
  • Usuniecie awarii ponad 20 głównych podzespołów samochodu
  • Brak limitów ilości napraw w czasie trwania Programu
  • Naprawy w Autoryzowanych Punktach Sieci VIP Serwis lub we własnym Warsztacie - na terenie Polski - po wcześniejszym zgłoszeniu awarii
  • Stałą opiekę i wsparcie Konsultantów Infolinii SOS: 732-732-112
  • Jasne i przejrzyste warunki umowy zawarte w jedynie dwóch dokumentach: Certyfikacie i Szczegółowych Warunkach Usługi
  • Wyraźnie określony zakres napraw bezgotówkowych
  • Przystępne ceny pakietów zaczynające się już od 500 zł
  • Krótki czas diagnozy usterki - do 48 h
  • Najkrótszy czas rozpatrzenia reklamacji i zatwierdzenia naprawy – do 24 h
  • Maksymalny czas naprawy - do 14 dni
  • Okres ochrony od 3 do 27 miesięcy
  • Bezstresową, spokojną eksploatację samochodu
  • Bezpieczeństwo, komfort i wygodę w podróżach

Program VIP Gwarant Service obejmuje auta:

  • Osobowe i dostawcze o DMC do 3,5 tony, w wieku do 15 lat;
  • Z silnikiem hybrydowym, benzynowym, diesla oraz z napędzanych LPG;
  • O pojemności skokowej silnika nie przekraczającej 4000 cm3;
  • Z przebiegiem nie większym niż 300 tyś. km w dniu sprzedaży;
  • Naprawy w Autoryzowanych Punktach Sieci VIP Serwis lub we własnym Warsztacie - na terenie całej Polski;
  • Zakupione w auto Komisie lub Salonie Aut Używanych u Partnera Programu VIP Gwarant Service.

Auta objęte Programem VIP Gwarant Service można zakupić:

Certyfikat określa czas obowiązywania Programu VIP Gwarant Service w okresie 3 lub 27 miesięcy.

Koszt uzależniony jest od okresu i zakresu ochrony wskazanego w Certyfikacie

  • Dla aut o rynkowej wartości do 50 000 PLN koszt pakietu podstawowego na okres 3 miesięcy dostępny już od 500 zł.
  • Dla aut o rynkowej wartości do 50 000 PLN koszt pakietu podstawowego na okres 12 miesięcy dostępny już od 1000 zł.

Programu VIP Gwarant Service może być wykupiony na auto z przebiegiem nie większym niż 300000 km

Tak. Po upływie okresu gwarancyjnego, mogą Państwo przedłużyć ochronę swojego samochodu o kolejny rok oraz skorzystać z najnowszej, obowiązującej oferty i promocji. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod nr tel. 732-732-112 w godzinach od 09:00 do 17:00 w dni robocze.

Proszę dokładnie przeczytać w materiałach otrzymanych przy zakupie: Co obejmuje zakupiona Przez państwa wersja ochrony gwarancyjnej.
Następnie przgotować nr karty lub certyfikatu lub nr VIN auta i zatelefonować pod numer 732-732-112 w godzinach od 9 do 17 w dni robocze.

W dni robocze konsultanci infolinii przyjmują zgłoszenia od Państwa od godziny 09:00 do 17:00. Godziny pracy infolinii są podyktowane czasem pracy większości warsztatów i dostawców części z branży motoryzacyjnej. Po godzinach pracy i w dni ustawowo wolne, zgłoszenia mogą być przyjmowane po kliknięciu Zgoś awarię

Konsultant infolinii przyjmujący zgłoszenie poprosi Państwa o podanie: Nr Karty lub Certyfikatu, okresu Gwarancji, mocy silnika, roku produkcji, rodzaju paliwa, kodu pocztowego i miejscowość postoju pojazdu.

Oferujemy Państwu Całodobową Pomoc Drogową (holowanie / autolawety) na terenie całej Polski. Pomoce Drogowe - Mapa i lista (także 24H)

Większość pojazdów używanych nie posiada żadnej gwarancji poza fabryczną. I to tylko w przypadku samochodów dwu, trzyletnich. Co natomiast z pojazdami 5, 7, 10 lub też 15 letnimi? Tutaj oferujemy Program VIP Gwarant Service - gwarancja zarówno na auta młode rocznikowo, jak i te dziesięcioletnie, a nawet piętnastoletnie. Program nasz otrzymał wyróżnienie na 10 Jubileuszowych Targach Motoryzacyjnych w Sosnowcu w 2015 roku, za innowacyjny produkt na rynku motoryzacyjnym.

Z całej masy Auto-Komisów i Salonów Aut Używanych, na drodze bezpośredniej weryfikacji, wyselekcjonowaliśmy te firmy, którym zależy na sprzedaży aut w rzetelny i uczciwy sposób z zachowaniem wysokiej jakość obsługi. Weryfikacja przeprowadzana jest w sposób ciągły, dzięki temu firmy niespełniające odpowiednich kryteriów zastępowane są kolejnymi, potrafiącymi sprostać naszym wymaganiom. Docelowa ilość firm sprzedających auta używane z VIP gwarancją jest ograniczona na 2016 rok. W programie może uczestniczyć tylko 500 firm. To pozwoli na stałą kontrolę i monitoring jakości sprzedawanych aut i świadczonych usług.

Rzetelność partnerów VIP Gwarant sprzedających auta używane z gwarancją VIP - weryfikuje się na podstawie ilości generowanych i dokonywanych napraw. Wiedza ta, oparta jest zatem na liczbach i faktach, bo skoro VIP Gwarant płaci za naprawy, to weryfikuje Partnerów na poziomie biznesowym. Model takiej weryfikacji jest bezsprzecznie najbardziej obiektywny i pokazuje największą awaryjność i najmniejszą dbałość o Klienta.

Każdego dnia na Infolinię VGS zgłaszane są awarie aut używanych, a ich właściciele, posiadający wykupioną gwarancję VGS obsługiwani są przez fachowy zespół Konsultantów. W krótkim czasie uszkodzone auto trafia do jednego z Autoryzowanych Punktów Sieci VIP Serwis, z którymi współpracuje VGS.

Tak naprawdę nie znamy historii użytkowania auta zakupionego w komisie. Eksploatacja samochodu przez poprzedniego właściciela ma przecież wpływ na przyszłe usterki i awarie. Dzięki gwarancji VIP Gwarant możemy spać spokojnie i nie obawiać się, kiedy awaria wystąpi. Klient posiadający gwarancję VGS w bezstresowy i bezgotówkowy sposób pozbywa się problemu. Po stronie VGS leży naprawa zepsutego auta, a co najważniejsze, Klient nie płaci za wykonaną naprawę.

Naprawy wykonać mogą Państwo w wybranych przez siebie Warsztatach oraz kilkuset innych współpracujących z VIP Gwarant Service; w tym także w profesjonalnych Punktach Sieci VIP Serwis. Po czym odbieramy naprawiony i sprawny pojazd bez angażowania własnych pieniędzy.

W pierwszej kolejności zgłaszamy awarię do Konsultanta Infolinii pod numer tel. 732732112 wewn. 1 w dni robocze w godzinach 09:00 – 17:00 lub zgłoszenie dokonujemy za pomocą linku: zgłoś awarię. Konsultant Infolinii weryfikuje zgłoszenie, i gdy potwierdzi jego zasadność, to umawia wizytę w Warsztacie w celu przeprowadzenia oględzin.

Czas diagnozy po dostarczeniu auta do warsztatu trwa do 48 godzin.

Maksymalny czas usunięcia awarii nie przekracza 14 dni, od otrzymania wszystkich niezbędnych części.

Aby dodatkowo powiększyć, proszę kliknąć w grafikę

Kup z gwarancją VIP Gwarant Service!

Rozsądek i rozwaga zawsze popłacają.

Gwarancja VIP Gwarant obejmuje

Wykaz elementów lub usterek objętych Gwarancją

Lista szczegółowa po kliknięciu

  • Uszczelki pod głowicami cylindrów
  • Planowanie głowic
  • Głowice cylindrów
  • Tłoki
  • Pierścienie tłokowe i olejowe
  • Zawory
  • Popychacze
  • Pompy olejowe
  • Uszkodzenia mechaniczne głowicy
  • Korbowody wraz z panewkami
  • Dźwignie zaworów
  • Popychacze hydrauliczne
  • Zawory dolotowe
  • Zawory wylotowe
  • Sprężyny oraz prowadnice zaworów
  • Drążki popychaczy zaworów
  • Wałki rozrządu oraz popychacze
  • Sworznie tłokowe wraz z łożyskowaniem
  • Wały korbowe oraz łożyska
  • W chwili unieruchomienia silnika również
  • Remont tej jednostki bądź jej wymianę
  • Uszkodzenia mechaniczne wewnątrz
  • Koła zębate
  • Piasty synchronizatorów
  • Wybieraki
  • Tuleje
  • Wałki
  • Łożyska ślizgowe i toczne
  • Skrzynie rozdzielaczy
  • Zespoły nadbiegów
  • Pęknięcie
  • Zsunięcie
  • Zerwanie
  • Uszkodzenie silnika z przyczyn pęknięcia lub zerwania łańcucha rozrządu
  • Obudowa alternatora
  • Stojan
  • Wirnik
  • Uszkodzenia
  • Komutatora
  • Szczotki
  • Diody
  • Reduktor napięcia
  • Uszkodzenie wirnika
  • Satelity
  • Automat
  • Obudowa rozrusznika
  • Koła zębate
  • Pompa płynu chłodzącego
  • Sprzęgło wiskotyczne wentylatora
  • Chłodnica płynu chłodzącego silnik
  • Chłodnica nagrzewnicy auta
  • Naprawa lub wymiana
  • Elementy i zespoły wewnątrz:
  • Wałki
  • Koła zębate
  • Taśmy hamulców
  • Zawory hydrauliczne
  • Pompy oleju
  • Łożyska
  • Tuleje
  • Wspomaganie
  • Servo
  • Przekładnia hydrokinetyczna
  • Zespół zaworów hydraulicznych
  • Skrzynie rozdzielacza
  • Sprzęgła
  • Tylko zakup nowych elementów
  • Naprawa lub wymiana
  • Pokrycie kosztów naprawy lub wymiany
  • W kolumnach McPhersona:
  • Amortyzatory
  • Sprężyny śrubowe
  • Amortyzatory samopoziomujące
  • Pompa hydrauliczna
  • Pompa pneumatyczna
  • Amortyzator z zaworami hydraulicznymi
  • Sprężyny przy zawieszeniu hydraulicznym
  • Miech powietrzny (sprężyna gazowa)
  • Reduktory ciśnienia
  • Naprawa lub wymiana
  • Kadłuby silników lub obudowy skrzyni biegów
  • Miski olejowe
  • Obudowy mostów
  • Wały pędne
  • Przeguby wału
  • Łożyska
  • Naprawa lub wymiana
  • Koła talerzowe oraz zębniki
  • Koła zębate
  • Wałki
  • Łożyska ślizgowe oraz toczne
  • Pierścienie oraz tuleje oporowe
  • Naprawa lub regeneracja
  • Bezpłatna pomoc w likwidacji szkody z OC i AC
  • System bezgotówkowej naprawy
  • Bezpłatny konsultant prowadzący
  • Auta zastępcze u większości najlepszych Dealerów VIP (w miejscu zakupu)
  • Profesjonalna obsługa serwisowa

Ilość elementów objętych Gwarancją uzależniona jest od SERII posiadanego Certyfikatu oraz rodzaju wybranego pakietu gwarancyjnego

Serwisy i warsztaty - 130

Mapa sieci serwisowej VIP Serwis.